13 Ağustos 2009 Perşembe

Taze sebzelerim







Bu sabah bahçeme bir bakayım dedim.Biraz pembe domates biraz sivri biber,dolmalık biber ve patlıcan buldum.Bu sene bahçe pek verimli değildi.Diktiklerimin çoğu olmadı.Taze fasülye mısır doğru düzdün vermedi birkere toplayabildim ancak.Kabaklar hiç olmadı.Pembe domatesler fena değil ama geçen seneki kadar çok olmadı.Bende fotoğraflıyım dedim özellikle domatesleri.eğer bulabilirseniz pembe domates alın derim.Çok lezzetli oluyor görüntüsünden dolayı ilk görenler hormonlu zannediyorlar ama değil domatesin özelliği bu.Ben fethiyede ilk gördüğümde bir süre almamıştım hormonlu diye sonra alışınca hep ondan almaya başladım yetmedi bahçeme diktim.

8 yorum:

Nur dedi ki...

Size göre verimsizde olsa o bahcede olmayı ne çok isterdim bir bilseniz.
Ömümüzdeki senelerin daha bereketli gecmesi dileğiyle sevgiler

planet dedi ki...

Güzel ve neşeli akşamlar diliyorum.

planet dedi ki...

İyi ve güzel bir akşam diliyorum.

Tijen dedi ki...

Ne güzeller! Bahçe güzelleri gibisi var mı? Ben de bugün son bir tane domates kopardım. Daha kızarmamıştı ama tüm dalları kurumuş olunca onu koparıp tepsideki diğer domateslerin yanına koydum, bitkiyi de söktüm. Bir kök de salatalık vardı, kayısı ağacına sarılan, onu da söktüm ve sökerken üzerindeki ağırlığı farkettim. Bir salatalık gizli gizli büyümüş, azman olmuştu!

papatyaninguncesi dedi ki...

keyifli hobiler buyrun beklerim valla bahçeme.burada öyle çetin bir kış olmuyor herzaman bu güzellikleri bulabilirsiniz nezaman istiyorsanız gelin beklerim.

çok teşekkür ederim planet

haklısınız tijen hanım bahçe güzelleri gibisi yok..bende öyle gizlelenleri bulunca hemen tohuma bırakıyorum :))

eda dedi ki...

selamlar arkadasım öncelikle ziyaretiniz için cok tesekkürler-bu arada bahce olsunda camurdan olsun misali topraga basmak hayat hayatınız uzun olsun arkadasım sevgiler
www.yemekkahvekokusu.blogcu.com

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın dalından kopmuş sebze gıbısı varmı?afıyet olsun canım

Mimosa Café dedi ki...

bu pembe domatesleri ilk defa Ezine'deki pazarda görmüştüm. çok güzel ve çok lezzetlilerdi. keşke İstanbul'da da bulabilsek.