5 Aralık 2009 Cumartesi

Cilt problemi (sivilce)


Birkaç senedir sivilcelerle başım dertte.Birsürü ürün deneyip birkaç cilt doktoruna gitmeme rağmen kurtulamadım.Cildim çok yağlı.normalde sivilcelere pek dokunmam ama arada bir de sıkarım.Sıkmak doğru değil izi kalır felan deniyor ama ben sıkmasamda izi kalıyor valla bu işi anlamadım gitti.Hatta sevgili Gizem buradaki yazısında bahsetmişti sivilce izlerinden.Ben gene dayamayıp şansımı denemek istedim ve cilt doktoruna gittim.Antibiyotik verdi yanında da 3 ürün daha.Biri yıkama jeli ama onu almadım.Benim 2 aydır kullandığım ve memnun kaldığım Garnier Saf & Temiz derinlemesine temizleme jelini kullanıyorum.Sabah akşam.Yazdığı krem ise Urıage Hyseac Soın Actıf Aux AHA bunu da sadece akşamları yüzüme sürüyorum.Birde eczane de hazırlattığı losyon var onunla da sabah akşam yüzümü siliyorum.Şuan birşey söylemek için erken daha 2 haftadır kullanmaya başladım ama sivilcelerde azalma var.Bir ay geçsin bakalım inşallah kurtuluruz şu sivilcelerden.


6 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Gemiş olsun...
Uriage ürünlerini ve o losyonu ben de kullandım geçmişte. Uriage yüz yıkama jeli ve peelingini de almıştım hatta. ,
Ama bana mısın demedi. Genelde cilt altı bezlerinin hızlı çalışması neticesi sivilceler oluşuyor. Bende hiç çıkmazken bi anda patlak vermişti. Dermatologum ve 6 aylık çok yan etkileri de olsa Roacutane adlı ilaçla bebeğe döndü cildim şimdi çok mutluyum. Umarım sende olumlu etkileri görülür.

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

kesinlikle roacutane derim..gerisi fasa fiso canım..arkadaşın dediği gibi sorun içten çünkü..inşallah sıkıntın geçer..derdin bu olsun..Allah can sağlığı versin..

Unknown dedi ki...

PAPATYAM İYİ DİLEKLERİNE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.SEVGİYLE KAL

*HAYAT GÜZELDİR* dedi ki...

Aysun ben de çok ürün denedim sivilceler ve akneler için. Ama tek çözümü gerçekten Roacutane. İnşallah geçer sivilcelerin. İnsanın morali bozuluyor geçmeyince.

//SECHHILL\\ dedi ki...

Cnm umarım iyi gelir bu kullandıkların. Doktorlar o kadar çok şey veriyor insana fenalık geliyor artık bende bir süre sonra hep kestim kullanmayı doktorların verdiklerine hiç inanmıyorum.
Temizlikle falan hiç ilgisi yok benm yüzüm beyazladı artık bakım yapmaktan bence test yaptır içten gelen bir şey olabilir bademcik iltihabı falan gibi şeyler de sivilceye neden oluyor. Ay içimi döktüm =)

papatyaninguncesi dedi ki...

teşekkür ederim Goddess Artemis.aslında doktor urıagenin yıkama jelini de önermişti ama ben bulamamıştım onu.bende de hiç sivilce çıkmazken bir anda oldu hiç anlamadım birkaç senedir onlarla başetmeye çalışıyorum.

teşekkür ederim elif.evet Roacutane yi çok duydum ama doktorum yazmadan kullanmak istemiyorum.ben FMF hastasıyım zaten bir önceki doktorun verdiği antibiyotikler yüzünden atakları teteikledi o yüzden çok dikkatli oluyorum.

rica ederim oyuncakcınıne iyi olmana çok sevindim.

teşekkür ederim mervem.gerçektende şu sivilceler insanın moralini fene halde bozuyor.birde bendekiler iz bırakıyor yaaa

inşallah seçil.valla bende şaşırdım ne yapıcağımı inan.okadar çok ürün deneyip cilt doktoruna gittim ki ama şuan bunlardan memnunum.