1 Kasım 2009 Pazar

Tepsi

6 yorum:

arzununhobileri dedi ki...

merhaba Aysun'cum.çok sağol canım benim.iyiyim çok şükür.inşallah sen de iyisindir.blogspotunu ne zaman açtın, ben görmedim.hayırlı olsun.Eda da çok güzel hazırlamış şablonunu.ben bu aralar fazla bakmıyorum.yemek bloğumu bile epeydir güncellemedim.geçen hobidünyama da şöyle bir baktım çıktım.benim msn de bozuktu epey kimseyla görüşemedim anlayacağın.zaten kk ya girmiyorum.en son geçenlerde bir defa baktım.mesajını da gördüm bu arada teşekkürler canım.şimdilik öpüyorum.kendine iyi bak.hoşçakal canım...

pembe fiyonk dedi ki...

maşallah ellerine sağlık çok cici olmuş.

Zehra Gürgen dedi ki...

çok güzel, cıvıl cıvıl tepsiler.Bir zamanlar komşumda yaparı, sanırım 110 defa bende istiyorum diye vızıldamıştım başında..
hatta hala kadına vızıldıyorum allahtan vızıltıları duymayacak şekilde ayarlamış duyma eşiğini :)

ellerine sağlık..

papatyaninguncesi dedi ki...

hoşgeldin arzucum.iyi olmana sevindim.uzun süre göremedim seni

çok teşekkürler pembe fiyonk

teşekkürler zehra gürgen.sende yapabilirsin aslında çok kolay.yardıma hazırım ;)

halime dedi ki...

çok güzel olmuş.ellerine sağlık.sevgiler

halime dedi ki...

çok güzel olmuş.ellerine sağlık.sevgiler