23 Temmuz 2010 Cuma

Haşhaşlı çörek



Haşhaşlı çöreği bizim İstanbulda bir komşumuz yapardı çok severdim.Tarifini almıştım ama kaybetmişim.Severek takip ettiğim blogcu arkadaşlarımdan Damak Tadı'nın bloğunda görüp denedim.Çok lezzetli oldu herkes çok sevdi.Benim küçük bir hatam oldu onuda farketmişsinizdir zaten üzerine yumurta sürmeyi unutmuşum :))Tarifini Damak Tadı'nın bloğundan alabilirsiniz. Çok beğenildiği için birkaç kere yaptım ben bu tarifi.Bir kere de fırından ekmek hamuru alarak denedim.İçine az margarin koyup yoğurdum biraz dinlendirdim öyle yaptım ama pek güzel olmadı.Diğer denemem de Damak tadının verdiği tarifin iç malzemesine biraz haşhaş,tahin iri dövülmüş ceviz ve toz şeker serpiştirdim bu da çok güzel olmuştu tavsiye ederim.Bu güzel tarifi bizlerle paylaştığın için teşekkürler Damak Tadı.

5 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

rejım yapan ve bıkını giymek için gün sayan birine yapılırmı bu ? nsl cnm cektı ya keşke görmeseydım off:))

papatyaninguncesi dedi ki...

valla bende rejimdeyim.yapıyorum ama tadımlık yiyorum :(

Damak Tadı dedi ki...

Ne kadar nefis görünüyorlar bu şekli ile canım..Bende bir daha ki sefere böyle yapayım..Ellerine sağlık,tadanlara afiyetler olsun..

Kocaman sevgilerle..Çok teşekkür ederim cnım..)

papatyaninguncesi dedi ki...

Çok teşekkür ederim Damak tadı ;)

Damak Tadı dedi ki...

Canım senin ailenin kandili mübarek olsun..Tüm dualarınızın kabul olması dieğiyle..Sevgiler..